Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 11:12:49 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02989 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 30, Harju maakond, 
Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 30, Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, 
Kesk tee 30, Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 30, Harju 
maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 30 (Nutiladu ja Stock-office, 
Elektriauto laadimistaristu, Päikeseelektrijaam (Hoone katus), Piirdeaed ja 
liugvärav, Gaasitrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27064608>  (menetlus nr: 
431515), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister